úterý 5. července 2016

Narozeninová soutěž:



Krásný den všem :-)

Jak už jste mnozí stihli zaznamenat, můj blog oslavil své první narozeniny. Mám z toho velkou radost, protože to je vlastně vaše zásluha, že čtete moje příspěvky a navštěvujete tento blog.
Proto jsem se rozhodla, že si jako malé poděkování zasoutěžíme.


                                   POZOR! POZOR! POZOR!

Tímto vyhlašuji narozeninovou soutěž o dvě krásné knihy, které do soutěže věnovalo nakladatelství Metafora.






Pravidla soutěže:

Soutěž je zahájena dnes tj. 5.7.2016 a ukončena bude 5.8.2016.
Zúčastnit soutěže se můžou všichni s doručovací adresou v ČR.

Výherci budou dva a každý získá jednu tuto krásnou knihu, kterou oceníte nejen během roku, ale také se vám bude hodit při balení vánočních dárků :-)

Výherce vyhlásím 6.8.2016 zde na blogu.



Nyní soutěžní otázky:

1) Napište mi jak budete trávit prázdniny/ dovolené. A klidně můžete připsat i to jak si představujete ideální prázdniny, nebo kam by jste se nejvíce chtěli podívat ať už v ČR, nebo v zahraničí.

2) Jaké knihy vám budou dělat přes prázdniny společnost.

3) Zkuste vymyslet krátký verš, nebo básničku na téma prázdniny.

4) Napište svůj e- mail pro případ že vyhrajete.

5) Napište své jméno/ přezdívku pod kterým sledujete můj blog.


Tak to je vše, myslím že nechci nic hrozného a tak doufám, že se zúčastníte v hojném počtu. Soutěž trvá měsíc a tak vás netlačí čas s vymýšlením básničky :-D
Hlavně nezapomeňte napsat e- mail jinak bych nemohla výherci napsat a musela bych vybrat někoho dalšího. Stejně tak pokud se výherce do 48 hod. neozve zpět s doručovací adresou budu muset vybrat náhradního výherce.

Tak už mi nezbývá než vám popřát hodně štěstí a také aby jste si užili co nejlépe prázdniny/ dovolené a je jedno kde to bude, hlavně opatrně ať si je zbytečně nepokazíte. Nezapomeňte si přibalit krásné knihy :-)

Tak pojďte soutěžit!!!
Moc se těším na vaše odpovědi.

Marcela :-)


6 komentářů:

  1. Gratuluji.
    1. Letos jedeme do Holandska. Nemusím moře, miluji poznávání neobvyklých míst, ale jinak je mi jedno kde jsem, důležité je, s kým tam jsem.
    2. Knihy vybírám humoristické a veselé. Konkrétně Ivan Kraus, například, nezklame.
    3. Prázdniny jsou každý rok,
    do Vánoc je pak už skok.
    A když knihu vyhraji,
    s balením si vyhraji :-)
    4. siraelxy@gmail.com
    5. Michaela Barthová

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji :)

    1-Letos budu trávit prázdniny v Česku, převážně nejspíše na brigádě, jediná akce kam jedu je Advik a to je pro otaku komunitu převážně známá věc. Jinak bych se časem ráda podívala do Japonska.
    2- Z knih mám na čtení všechny knihy Cabicara, které jsem ještě nepřečetla :D takže asi 8 knížek, následovně dočítám DCERA od Kiera Cassová, pak mám koupenou Vampírskou akademii, Smlouvu s Adamem a Smlouvu s Evou a pak převážně vymalovánky :)
    3-Prázdniny všichni rádi máme,
    do práce se všichni dáme.
    Na zmrzlinu potom jdeme,
    bránice se smíchem chvěje.
    Od sluníčka pálí těla,
    co od léta bych také chtěla.
    Možná už jen pár hezký chvil,
    a do dalšího léta plno sil.
    4- michaela36@seznam.cz
    5- Michaela Houšková, ale spíše sem vždy zalézám přes facebook Míša Houšková.

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Dovolenou na Šumavě a v Budapešti už mám za sebou. Zbytek léta budu trávit stěhováním a hledáním nové práce :-) Jinak Šumava byla skvělá, byla jsem tam poprvé a asi se budu každý rok vracet - prostě ideální dovolená.

    2) Knížky z knihovny. Např. Králova řeč, Rodinná čest, Ztracená oáza, Pokoj, Děti na zabití,... víc najdeš na mém blogu v článku Nenechavé ručičky 2.

    3) Na prázdniny jezdím ráda,
    vezmu mamku nebo kamaráda.
    Odpočinout si dobře musím,
    návratu do práce se hnusím.
    Prázdniny jsou plné krásných chvil,
    o tom celý dlouhý rok jen sním.

    4) emde.knihy@gmail.com

    5) EmDé

    OdpovědětVymazat
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat