středa 14. září 2016

Recenze:


Název knihy: Hodinová manželka Eva
Autorka: Petra Nachtmanová
Nakladatelství: Pohodky
Žánr: Román
Počet stran: 176







anotace:

Humorný společenský román o podnikavé ženě, líném bratrovi a záhadném nápadníkovi.

Eva se úspěšně rozvedla, koupila domek na vesnici a založila vlastní firmu. Poklidný průběh dosavadních životních změn naruší bratr Oldřich. Nastěhuje se k ní se psem a želvou. Žena ho vyhodila a Evě je brzy jasné, proč. Musí se stále unaveného bratra zbavit, jinak ji přivede do hrobu! A v hrobě se skutečně ocitne dřív, než se naděje... V té době však Evin život nekončí, teprve se pořádně roztáčí!




moje recenze:

Eva se po rozvodu rozhodla začít znovu, a tak si koupila a zrekonstruovala domek na vesnici. Moc se jí tu líbí, a brzy zjišťuje, že i zvláštní praktiky sousedek se ji hodí i když by se mohlo zdát že už to je trochu přehnané.
Vzhledem k tomu že je šikovná a zvládne vše, nic ji nebránilo tomu, že si založila svou vlastní firmu.
O nabídce jejích služeb brzy všichni vědí, a tak je Eva na roztrhání, jen by se jí hodil někdo na pomoc, protože zakázek přibývá a sama vše stěží může stihnout.
Když se k ní nastěhuje její bratr, myslí si že už má pomocníka, ale brzy zjistí proč ho jeho žena vyhodila z domu,a jen tak ho zpět nechce, a tak musí zvládnout sama práci i starost o bratra a jeho dva domácí mazlíčky, které si přinesl s sebou.
Eva se snaží zapojovat i do aktivit které se pořádají ve vesnici. Při jedné takové akci se ji stane něco hodně zvláštního a Eva je rozhodnutá přijít tomu na kloub.
Jaké služby po Evě její zákazníci chtějí? Je toto povolání bezpečné, nebo má i své nástrahy?
A jak Eva vyřeší problém s bratrem? A co velká záhada která ji potkala, podaří se ji najít rozumné vysvětlení?




můj názor na knihu:

Jsem moc ráda, že mi tuto knihu Petra Nachtmanová nabídla k recenzi.
Moc jsem se při jejím čtení bavila, a těším se až se pustím do její další knihy.
Pokud si chcete přečíst humorné příhody Evy z jejího života, tak toto je správná volba.
Momentálně se mi hodila právě takováto kniha, která nevyžaduje přemýšlení, ale naopak se při jejím čtení uvolníte a odreagujete.




Já za tuto knihu velice děkuji samotné autorce  Petře Nachtmanové
Tuto knihu můžete zakoupit třeba  ZDE




6 komentářů:

  1. Som rada, že si natrafila na autorku, ktorá sa ti páči. A k tomu, pokiaľ mám správne zdroje tak tuším, že je to česká spisovateľka. :) To venovanie ti závidím. Btw- veľmi krásne fotky. :)
    Maj sa krásne a prajem šťastnú ruku pri ďalšom vyberaní kníh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to česká autorka. Moc ti děkuji a přeji ti krásný den :-)

      Vymazat
  2. Super recenze Marcelko :-) Taky se mi knížka moc líbila, Petra Nachtmanová je super :-) *Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc ti děkuji. Tato kniha se mi líbila, ještě mám dvě tak jsem zvědavá i na ně :-)

      Vymazat