úterý 20. září 2016

Recenze:


Název knihy: Dost bylo kokotů
Autor: MUDr. Xavier Crement
Nakladatelství: Český spisovatel
Žánr: Humor, román
Počet stran: 176








anotace:

Kokotismus - postihuje podstatnou část populace - a přitom většina kokotů ani v nejmenším netuší, že jsou kokoty! Kniha, která vám objasní mnohé záhady společnosti.






moje recenze:

Po přečtení této knihy jsem musela uznat, že má autor svým způsobem pravdu.
Téměř každý z nás by se dal nazvat kokotem, ale používáme spíše jiné a mírnější názvy. Kokotismus postihuje  rovným dílem nás všechny a je jedno jestli jsme bohatí, chudí, muži, ženy, mladí či staří.
Za určitých podmínek se každý člověk zachová jako hulvát. Jakmile daná situace pomine, obyčejný člověk se zastydí a kajícně skryje, zatímco kokot hledá další novou příležitost jak být hrubý, otravný a ubližovat ostatním, a ještě být na sebe patřičně hrdý.
Někteří lidé si toto včas uvědomí a snaží se o nápravu, ale jiní se v tomto stavu přímo vyžívají a vyhledávají nové situace a nové oběti, kterým by mohli ubližovat.
Rozhlédněte se kolem sebe a přiznejte si, že ve vašem okolí je velká spousta takovýchto lidí a je jedno v jakém prostředí žijí, nebo jaké povolání vykonávají.





můj názor na knihu:

Nejsem sice zastáncem takovýchto názvů, které autor ve své knize velice hojně používá, ale dá se říci, že vše co napsal je tvrdá realita dnešní doby. Takto se prostě chová naše moderní společnost, a kdo ví jestli zůstane jen u tohoto.
Název této knihy by mě od koupi odradil, ale s jejím obsahem musím souhlasit.




Za poskytnutí této knihy k recenzi velice děkuji nakladatelství  Auraknihy.sk
Tuto knihu můžete zakoupit  ZDE





6 komentářů:

  1. Já to mám přesně naopak, ne že bych hojně užívala vulgární výrazy, ale název knihy by mě nutil ke koupi! :-) Hezká recenze, Marcel, věřím, že to bylo čtení přímo ze života! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni tak to je hezké já bych ji podle názvu opravdu nekoupila :-D
      Moc ti děkuji. Je pravda, že se stačí rozhlédnout a takovýchto lidí je okolo nás spousty.

      Vymazat
  2. Také jsem ji četla, jsou myslím dokonce tři díly. Podle názvu bych si ji také nekoupila, měla jsem ji půjčenou, ale nad obsahem jsem se místy i zasmála a musím uznat, že na tom něco bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, máš pravdu je více dílů, občas to bylo úsměvné a je to hodně pravdivé :-)

      Vymazat
  3. Marcel, máme to stejně, název by mě taky spolehlivě odradil :)) Ale hlavně, že to bylo dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, my toho máme hodně společného že? A ne jen u knih :-)

      Vymazat